watermarkphpServiciul judeţean de Ambulanţă Giurgiu se confruntă cu o acută lipsă de spaţii de lucru, neexistând spaţii adecvate pentru instruirea personalului, punctul farmaceutic, arhivă sau garaje pentru maşinile de salvare. ”Spaţiul pe care îl deţinem este insuficient, câte patru – cinci oameni sunt nevoiţi să lucreze împreună în birouri de şase metri pătraţi, punctul farmaceutic este inadecvat, instruirile lunare de personal le ţinem în camera şoferilor sau în camera asistentelor”, a declarat directoarea Serviciului de Ambulanţă Giurgiu, Viorica Drăghici. Pentru a mai rezolva, cât de cât, problema spaţiului, şi sindicatul de la Ambulanţă a cedat spaţiul pentru medici sau asistenţii medicali.

În plus, nu există spaţiu pentru arhivă, aceasta fiind depozitată la subsolul clădirii Spitalului Judeţean de Urgenţă Giurgiu, în curtea căruia Serviciul de Ambulanţă Giurgiu îşi desfăşoară activitatea, într-un spaţiu care a aparţinut secţiei de ginecologie şi care acum este plin de apă. Nici pentru maşinile de Ambulanţă nu sunt garaje, acestea fiind parcate în aer liber în curtea Spitalului, iar vestiarele angajaţilor au fost amplasate pe holurile şi aşa înguste ale clădirii, numai o singură persoană putând intra şi înainta pe aceste holuri, lucru total neconvenabil în cazul intervenţiilor la urgenţele medicale.

Punctul central de lucru al Serviciul de Ambulanţă Giurgiu îşi desfăşoară activitatea într-o clădire din curtea Spitalului Judeţean de Urgenţă Giurgiu

într-un spaţiu de aproximativ o sută de metri pătraţi, iar pentru buna desfăşurare a activităţii ar fi necesar un spaţiu de lucru cel puţin dublu.

În condiţiile crizei financiare, nici un angajat al Serviciului de Ambulanţă nu se aşteaptă la o astfel de investiţie, în schimb Consiliul Judeţean Giurgiu a promis realizarea unor lucrări de igienizare a clădirii în care inclusiv obiectele de mobilier şi păturile au o vechime de peste 20 de ani.

AGERPRES