Campania electorală este în toi la Giurgiu. După ce, în urmă cu două săptămâni, pe postul OTV, Radu Popa, secretarul general al Partidului Poporului „Dan Diaconescu”, acuza  Primăria Giurgiu şi pe primarul Lucian Iliescu că ar fi abuzat de banii Primăriei Giurgiu, aprobând lucrări edilitare ce întreceau cu mult valoarea lor normală, într-o recentă conferinţă de presă, edilul şef al municipiului a declarat că-l va da în judecată pe autorul acestor „declaraţii făcute fără nicio acoperire”. Contactat la telefon de redactorii noştri,  Radu Popa a declarat, la rândul său, că nu retractează nimic din ce a ceea ce afirmat pe postul OTV. „Toate afirmaţiile mele sunt susţinute de documente”, a mai spus acesta, citând Proiectul de Hotărâre al Consiliului local Giurgiu în care au fost aprobate sumele alocate lucrărilor la care el făcea referire. „Am să-l chem eu în instanţă pe primarul Iliescu pentru calomnie”, a mai spus Radu Popa, care promitea în zilele următoare  noi dezvăluiri incendiare despre alte şi alte afaceri oneroase ale unor personalităţi marcante din politica noastră locală. Dovada faptului că la Giurgiu campania electorală a început este apariţia intempestivă a unei publicaţii livrate la pachet, din Capitală (ca să nu se prindă “jmecherii” prin poşta locală, numită vetust „Caracatiţa”. După 20 de ani de democraţie şleampătă, mai sunt încă  fitilişti de profesie care mai cred  în efectul „anonimei”. Pseudo gazeta, evident, nu putea fi altceva decât un atac la adresa celui ce conduce confortabil în sondajele cu pretendenţii la scaunul Primăriei Giurgiu, este vorba de liderul PNL, Lucian Iliescu. De precizat că făcătura jurnalistică, dincolo de faptul că nu respectă nimic din  regulile după care se editează un ziar, este trimisă expres, pe adresa unor cetăţeni, cei mai mulţi dintre ei fiind, după cum am constatat, întâmplător sau nu,  membrii sau simpatizanţi ai Partidului Social Democrat. Evident bănuiala ne conduce spre politicieni ce au avut acces la adresele cetăţenilor din municipiu, în timpul fostelor campanii electorale. Aşteptăm  următoarele produse media ale aceloraşi autori cu titluri la fel de inspirate: „Fălci”, „Aligatorul”, „Anaconda” sau „Terminator”.

F.T.

2 COMENTARII