Una din marile provocări ale momentului pentru Direcţia Generală de Servicii Publice şi de Gospodărie Comunală este cea a devierii traficului greu din municipiu pe o nouă destinaţie. Noul traseu, ce însumează circa 11 km de drum, va lega şoseaua Bucureşti-Giurgiu, dar şi pe cea dinspre Ghimpaţi, cu şoseaua care merge spre Zimnicea, pe o rută ocolitoare ce va completa linia de centură existentă la această oră. „Nu trebuie să mai existe trafic greu prin municipiu” – declara directorul DGSPGC, Liviu Popazu. „Priviţi ce bine s-a păstrat asfaltul pus în urmă cu 14 ani, pe şoseaua Bucureşti, până în zona Spitalului, tocmai pentru că maşinile de mare tonaj au fost obligate să folosească şoseaua de centură.”

Traseul noii linii de centură, ce va uni DN 5 B cu DN 5 C (şos. Ghimpaţi cu şoseaua ce merge spre Zimnicea, trecând prin Slobozia – Malu), intersectând atât şoseaua Ghizdarului cât şi şoseaua Alexandriei, va trece pe sub pasarela din şoseaua Sloboziei. „Este o lucrare ce va fi realizată din resursele proprii ale Primăriei, respectiv ale DGSPGC, şi care ne va costa multe miliarde de lei.”

Conform declaraţiilor lui Liviu Popazu, după ce şoseaua va fi pregătită în vederea asfaltării, se va depune un proiect în acest sens, lucrarea, odată finalizată, urmând să rezolve mare parte din problemele legate de traficul greu prin municipiu.

JGR