“Salariaţii nu vor fi concediaţi ci transferaţi către serviciile Primăriei” – declară directorul ADPP

Cu data de 15 decembrie Administraţia Domeniului Public şi Privat (ADPP ) Giurgiu îşi restrânge activitatea. Este o măsură ce vine imediat după trecerea societăţii în insolvenţă. Aşa cum ne declara Marian Mihalcea, directorul general al societăţii, circa 60 de salariaţi aparţinând ADPP vor fi transferaţi în serviciile Primăriei Giurgiu. În cele 5 luni de când Marian Mihalcea a preluat societatea au fost deja disponibilizaţi circa 40 din totalul salariaţilor. Din cadrul Administraţiei Domeniului Public şi Privat se vor muta Primăria Giurgiu : Serviciul Locativ (înapoi la Patrimoniu), serviciul Licenţe Auto, Serviciul Străzi, Serviciul Contracte – Domeniul Public. “În cadrul ADPP va rămâne doar serviciul de reparaţii al carosabilului”- spunea Marian Mihalcea. “O măsură ce unora le va naşte întrebarea firească ce rost mai are ca numele societăţii să rămână tot ADPP?” Mihalcea preciza că societatea va continua să încaseze bani ca taxe pentru traficul greu, sume alocate însă Primăriei şi că din totalul salariaţilor, doar 85 îşi vor mai desfăşura activitatea în ADPP. “Circa 35 dintre aceştia sunt taxatori în cadrul serviciului de taxe trafic greu, vreo 30 – personal lucrativ, iar restul şoferi. Din nefericire pentru mine am preluat această societate în moarte clinică, eu fiind doar pus să constat decesul. Rămâne acum de achitat o povară de vreo 5 milioane de euro! De la 1 ianuarie 2013 fondurile ADPP vor fi alocate numai de către Consiliul local Giurgiu , societatea nemaiavând practic surse proprii de câştig. Este o măsură provizorie până la implementarea noului plan de reorganizare impus de procesul de insolvenţă” a mai spus directorul ADPP Giurgiu.

Jurnal Press