Pandemia cu Coronavirus a adus cu ea nu numai suferință și îngrijorare din partea cetățenilor, ci și o doză mare de nesimțire din partea retailerilor care au profitat cât au putut de această situație. Așa se face că unul dintre magazinele consacrate de pe piață, este vorba de Mega Image, afișează zilele acestea niște prețuri nesimțite, care dau fiori reci pe șira spinării consumatorilor.
Să luăm de exemplu băutura devenită încă dinainte de 90, ”națională”, Pepsi Cola, la ciob ( adică la ambalaj de sticlă). În toamna trecută o sticlă la 300 ml putea fi cumpărată cu 1,20 lei de la orice butic de cartier . La Mega același produs se cumpăra până de curând cu până la 2 lei/sticla. De puțin timp însă prețul unei sticle a ajuns la 3,30 lei/st., adică la prețul unei sticle de bere! Bă ești prost? Bă ești nebun? Asta pentru că berea Corona la magazinele Mega se vinde cu 7,50 de lei, adică la prețul unei sticle de vin! ”- Păi e frumos băi capitaliști, nesimțiți?…” l-am auzit strigând, scandalizat, pe un consumator care la vederea prețurilor pe raft, a tăiat-o repede din magazin.
Și toate astea se petrec în timp ce în Stale Unite băutura asta tradițională , numită Coca Cola care acolo are gust, nu ca la noi, se vinde la …GALON! (1 galon= 3,785 litri ).
Ca să nu mai vorbim despre prețul fructelor de import, care tind să bată în curând, prețul gramului la aur.
Și atunci de ce să ne mai mirăm că noul magazin al celor de la Mega Image de pe bulevardul ”Mihai Viteazul”, pare mai degrabă un muzeu vizitat doar din când în când de consumatori, care intră aici ca în biserică, se uită la prețurile, se închină, spun ”Ferească Dumnezeu” și ies în mare grabă…În consecință, pentru a fi în ton cu indignarea cetățenilor , le urăm și noi: Faliment de urgență!
( City ZEN)