AcasăActualitateBloomberg: „Europenii caută tot mai des mâncare și haine ieftine”

Bloomberg: „Europenii caută tot mai des mâncare și haine ieftine”

Tot mai mulți cetățeni europeni se orientează spre haine mai ieftine, motivul principal fiind legat de creșterea prețurilor și scăderea bugetului unei familii. Europenii sunt în căutare de chilipiruri, de la haine ieftine la alimente cu prețuri mici, arată Bloomberg.

Pe măsură ce inflația crește, europenii se reorientează spre produse care costă mai puțin. La nivelul UE, tot mai mulți producători de haine  au înregistrat pierderi în cursul acestui an, ceea ce înseamnă că obiceiurile de cheltuieli ale consumatorilor se schimbă în situaâii de criză.

Astfel, oamenii vor acum haine cu prețuri mai mici în defavoarea celor medii sau de lux.

Din ce în ce mai multe date arată că mulți consumatori au probleme în gestionarea bugetului limitat de creșterile de prețuri, iar unele companii producătoare de bunuri încearcă la rândul lor să transfere cât mai multe costuri pe seama consumatorilor, costuri care se văd la final în prețul produselor.

Același lucru se întâmplă și în industria alimentară care nu pare ocolită de schimbarea obiceiurilor consumatorilor.

Bloomberg precizează că producătorii de bere se tem că vânzările ar putea scădea ca urmare a inflației ce afectează bugetul unei familii în timp ce producătorii de alimente spun că, deocamdată, tranziția la produse mai ieftine este una limitată.

(Jurnal)

VREMEA

Giurgiu
nori împrăștiați
7.2 ° C
7.2 °
7.2 °
70 %
2.3kmh
48 %
sâm
15 °
Dum
19 °
lun
17 °
mar
17 °
mie
19 °

NOTA

Vă rugăm să folosiți un limbaj decent în comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul jurnalgiurgiuvean.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii. Responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului!