La această dată Automobil Clubul Român – Filiala Giurgiu pare că și-a pierdut definitiv obiectul de activitate. Un control al celor de la ISCTR (Inspectoratul de Stat pentru Controlul de Transport Rutier), efectuat în data de 15 mai a pus capăt potlogăriilor pe care cerberii din teritoriu ai lui Constantin Niculescu, președintele veșnic al ACR pe România, le-au tot făcut în ultimii ani . Cristescu Ionuț , inspector șef teritorial al ISCTR, ne spunea că această decizie a fost luată însă fără ca reprezentantul ACR Giurgiu să dorească să se prezinte la un dialog cu organele de control, amânând prin tot felul de tertipuri întâlnirea cu acestea .

Am fost nevoiți – ne declara inspectorul șef al ISCTR – să înaintăm o notificare care a rămas tot fără rezultat , lucru ce ne-a determinat ca ulterior să procedăm la o afișare a deciziei noastre la sediul ACR, după care, la data de 27 mai, am luat decizia anulării autorizație ACR-ului pentru școala de șoferi ”.

În urma numeroaselor articole apărute în presă și tot atâtea adrese către instituțiile statului ce atenționau asupra ilegalităților ce erau făcute sub umbrela autorizată a ACR-ului, în sfârșit cineva lua o decizie fermă. La Giurgiu, de exemplu luni bune , pe geamul filialei stătuse lipit un anunț prin care doritorii erau înștiințați că ACR Giurgiu face înscrieri la școala de șoferi cu numai 400 de lei! Descinși la fața locului solicitanții înțelegeau însă repede că de fapt ACR-ul se baza pe sintagma: ” Afară-i vopsit gardul, înăuntru leopardul !”, continuând să-și desfășoare activitatea fără a îndeplini multe din criteriile de bază ale acestei activități. Colac peste pupăză, în ultimile săptămâni ACR-ul ajunsese și un fel de agenție de turism, lansând tot felul de oferte cu vacanțe care mai de care mai tentante.

De precizat că anterior acestei decizii , ACR-ul mai pierduse o dată dreptul de a mai desfășura activitatea de școală de șoferi. Asta se în tâmpla în urma unui Ordin al Ministrului Transportului (10119 din ianuarie 2010), ce reglementa activitatea școlilor de șoferi. ACR-ului i se anulase atunci cele 37 de autorizații pentru tot atâtea județe din țară. La acea vreme fostul director al ACR Giurgiu, Ion Toma, pusese vehement această problem în atenția Consiliului de Administrație și respective a duplicitarului președinte ACR, Constantin Niculescu, cerându-i acestuia să acționeze ARR-ul în instanță! Abia ulterior Ion Toma a înțeles că însuși Niculescu pusese umărul pentru luarea acestei decizii. De ce? Scopul lui Niculescu se poate obseva clar , în Monitorul Oficial nr. 1288/25 martie 2010.Intenția acestuia era aceea de a trece școlile de șofer ale tututor filialelor din țară pe societățile înființate de el, în care era atât acționar majoritar cât și administrator unic, cu drepturi depline. Diabolicplan, nu-I așa?

Puțin mai târziu, când ACR-ul și-a reluat activitatea la Giurgiu, același ISCTR, dar de data aceea la nivel local, a constatat în mod curios că filiala îndeplinea toate condițiile pentru a-și continua matrapazlâcurile regizate de la centru, deși atât publicația noastră cât și alte mijloace media locale sesizaseră că în afara sediului și al unui service ce abia se mai ținea în temelie , restul fusese vândut la fier vechi sau unor terțe persoane, tot cu îngăduința aceluiași Constantin Niculescu. Iată însă că sesizările și articolele din ultima vreme par să-i fi sensibilizat pe reprezentanții de la centru care au ajuns la decizia de a anula autorizația de școală de șoferi, a ACR, devenit între timp, singurul obiect de activitate al filialei.

(Vom reveni cu noi amănunte în ediția print a publicației noastre)

Tincu Florian

 

3 COMENTARII

  1. 1. A-ti inceput si dvs sa scrieti despre ACR precum baba la uluci,fara sa mergeti la ACR sa verificati daca cele ce v-au fost spuse sunt adevarate sau nu.
    2. Folositi in articolul pe care il semnati epitete necontrolate, fara acoperire in realitate, ca de exemplu „potlogarie”, „cerber” , fara ca dvs sa ma cunoasteti pe mine personal sau activitatea mea, ma faceti potlogar si cerber ca asa va invata deontologia profesionala.
    3. Va erijati in aparator al „doritorilor de scoala de soferi” pe care , chipurile, ACR ii induce in eroare cu pretul de 400 lei afisat pe geam , fara sa tineti seama de intregul text al afisului, pretul fiind PENTRU MEMBRI, pentru ca ,va informez ,spre stiinta dvs, ca ACR este ASOCIATIE, iar asociatiile sunt constituite din membri.
    4. „Colac peste pupaza”, criticati faptul ca ACR a ajuns si agentie de turism, nestiind dvs ca asociatia are trecut in statutul sau si organizarea de actiuni turistice, iar daca a-ti fi citit a-ti fi aflat ca actiunea se adreseaza membrilor si se organizeaza cu autoturismele proprii ale membrilor, asa cum ii sta bine unei asociatii automobilistice.
    Dar asa iese cand scrii dupa ureche sau dupa dictare . Auzi, „care mai de care mai tentante”, oferta fiind una singura.
    5. Despre stilul articolului, cred ca nu este amprenta dvs, eu aveam o parere mai buna despre dvs, stilul acestui articol il recunosc, provine din acelasi izvor ca si parele, sesizarile si articolele detractorilor ACR.
    6 Mistificarea apare chiar din titlu, ACR-ului nu i-a fost anulata autorizatia pentru „potlogarii” ci ACR a depus autorizatia la ARR in data de 13 mai 2013, conform adresei 1009/13.05.2013 inregistrata la ARR sub nr 736/13.05.2013 si anulata tot la cererea noastra cu nr. 1012/27.05.2013 si inregistrata la ARR cu nr.830/27.05.2013.
    Cu speranta ca nu veti sterge aceasta postare,
    G. Diaconu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.