Este adevărat că uneori cetăţenii se plâng de imobilismul reprezentanţilor unor instituţii ale statului, meniţi să-l protejeze, dar alteori sesizările făcute de aceştia sunt mai mul decât penibile sau bizare. Două din depozitarele acestor nemulţumiri sunt  Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) şi Direcţia Sanitar Veterinară (DSV). În judeţul Neamţ un localnic a reclamat telefonic că o prostituată după ce a prestat pentru el, i-a dat o boală venerică ce necesita un tratament de lungă durată. Acesta cerea ca femeia să fie amendată şi să-i plătească tratamentul. În Cluj altcineva reclama că i s-a rupt prezervativul în timpul folosirii şi cerea despăgubiri firmei “Old Playsafe” şi bani pentru contraceptivul folosit. O doamnă respectabilă(?) sesiza că i se fac vrăjitorii, alta că dorea să-şi recupereze banii de pe nişte tichete de masă ce expiraseră. Multe sesizări se referă la pastilele de slăbit, cei ce le folosesc reclamând că sunt ineficiente. Nici animalele nu sunt omise din aceste sesizări. O doamnă reclama că după ce şi-a cumpărat un papagal acesta n-a mai mâncat. După ce a murit ea cerea banii înapoi de la vânzător, câinii sunt reclamaţi după ce sunt cumpăraţi că fac mizerie în casa cumpărătorului. Dar una din cele mai ciudate şi mai amuzante sesizări vine tot de la Giurgiu. Zilele trecute inspectorii DSV Giurgiu ne declarau că de curând cineva i-a sesizat telefonic de faptul că într-un supermarket intraseră muşte. Omul s-a arătat extrem de iritat de faptul că fusese bâzâit la intrarea în magazin. Inspectorii nu ne-au spus însă şi ce pretenţii avusese clientul: probabil dorea angajarea unor persoane care să invite muştele să iasă afară din magazin!

Mus Kamor

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here