Deși are doar 30 de ani, a avut curajul de a se înhăma la o treabă de care până și cei trecuți de jumătatea vieții nu au curaj să o înceapă.

De joi, 1 februarie, Anca Stănișteanu a intrat în vigoare contractul de management al SC EUROCAR SERVICE GIURGIU SA.

Încă din primul moment, am avut o relație excelentă cu angajații EUROCAR SERVICE GIURGIU. De altfel, nu sunt o apariție nouă pentru ei, atâta timp cât pot spune că întreaga copilărie mi-am petrecut-o printre roțile și piesele de la Service. Pe de altă parte, știu la ce m-am înhămat, dar nu mă tem. Este un domeniu care îmi place, și, de altfel, m-am și pregătit pentru așa ceva!”, ne spunea tânăra manager.

Faptul că pe umerii ei apasă o responsabilitate atât de mare nu o sperie. Din contră, cu cât are parte de provocări mai mari, cu atât simte că le poate face față cu brio. A dovedit-o, ne spunea, de multe ori. De fiecare dată când a fost nevoie să arate ce știe, în oricare dintre domeniile în care a activat.

Colegii mei – pentru că îmi sunt, în primul rând, colegi – trebuie să înțeleagă că nu am venit în firmă, la conducerea acesteia, să impun neapărat niște reguli. Dar mai trebuie să înțeleagă că numai de noi, toți, depinde ca EUROCAR SERVICE GIURGIU SA să devină cel mai important nume pe piața auto a județului, aflată într-o permanentă competiție. Totul începe de la bază, acesta este principiul meu. Am o gândire, pe care am prezentat-o Consiliului de Administrație, pe care acesta mi-a acceptat-o, și pe care, de la 1 februarie, o implementez la Eurocar”, ne mai spunea Anca Stănișteanu.

Cu greu, s-a lăsat convinsă să ne spună, în câteva cuvinte, care va fi strategia EUROCAR SERVICE GIURGIU în „epoca” Anca Stănișteanu.

Clientul este principalul nostru obiectiv. Clienții noștri – atât cei actuali, cât și viitorii – au foarte multe oportunități, pe care trebuie să le prezentăm noi. De aceea, am spus că cel mai bine este ca noi să fim cei care merg către clienți, nu să așteptăm neapărat să vină clienții către noi. De aceea, alături de colegii de la  Vânzări și din zona Service, vom începe și munca de teren propriu-zisă, pentru a găsi noi clienți, pentru a ne promova ofertele care sunt extrem de interesante în această perioadă. Spre exemplu, până la finele lunii februarie, avem încă valabilă oferta de iarnă, care constă în oferirea de verificare gratuită a elementelor necesare unei bune funcționări a autoturismelor, aceasta desfășurându-se  în perioada 22 ianuarie – 28 februarie . Cu privire la  noul Duster, a cărui lansare am avut-o anul trecut, în luna decembrie, pot preciza că deja am efectuat primele livrări, fiind o mașină care a prins foarte bine la public!”, mai spunea Anca Stănișteanu.

Printre primele lucruri pe care le va „schimba” în firmă este service-ul, care va fi reamenajat, conform standardelor impuse de Dacia,  asta după ce, în toamnă, partea de show-room a „suferit” modernizări.

Pentru faptul că a avut curajul de a prelua frâiele unei firme cu multe responsabilități, și pentru că, la doar 30 de ani, a venit în fața unui producător de renume (Grupul Dacia-Renault-Nissan) cu un proiect menit să dezvolte și să ducă pe primul în piața auto a județului reprezentanța Dacia, redacția „Jurnal giurgiuvean” consideră că noul manager al SC EUROCAR SERVICE SA Giurgiu, Anca Stănișteanu, merită, pe deplin, titlul de „Omul Săptămânii”.

 

1 COMENTARIU