Luni, 16 aprilie,  dimineață, giurgiuvenii ce au dorit să își retragă bani de la bancomatele ING din centrul Municipiului, au fost nevoiți să stea la coadă zeci de minute.

După cum ne declarau mai mulți cetățeni, din cei circa 20 ce se aflau la acel moment în interiorul sucursalei , în așteptare, lucrul acesta nu este o întâmplare, ci persistă de mai multă vreme fără ca cineva să întreprindă vreo măsură în acest sens.

De precizat că cei ce au cerut  o explicație acestei disfuncționalități au fost admonestați cu urlete de către administratorul de sucursală, care avea un singur răspuns: ”Cui nu-i convine să meargă la altă Bancă!”  Iată cum sunt tratați clienții Băncii ING, o atitudine care ne determină să ne întrebăm dacă nu cumva ”Chiar asta vă doriți !?”

În ciuda publicității agresive prin care vă promovați brandul, la Giurgiu, după un început bun,   la acest moment, pentru ING este o mare dezamăgire!

Sperăm ca aceste rânduri să fie luate în seamă atât de conducerea Băncii cât și de comisarii Comisariatului pentru Protecția Consumatorului Giurgiu (din oficiu!), ce ar trebui să intervină pentru stoparea acestei bătăi de joc…

(Jurnal)