DSC00208Pe parcursul anului 2016, peste 100 de reclamaţii privind serviciile de proastă calitate au fost depuse de cetăţeni la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Giurgiu şi alte zeci pentru deficienţe la furnizarea energiei electrice.

Potrivit declaraţiei reprezentantului instituţiei, pentru ”Jurnal giurgiuvean”, comisar şef adjunct, Fabian Ţârcă, din cele 34 de sesizări, 9 au fost justificate, în sensul că vina a aparţinut operatorului de furnizare a energiei electrice, şi anume SC Enel Muntenia SA. Printre problemele reclamate de consumatori s-au numărat:  facturarea incorectă (generată de defecţiunea contorului), încasarea taxei de conectare – deconectare, deşi consumatorul plătise această taxă – şi deranjamentele neremediate (întreruperi dese ale furnizării de energie electrică). Problemele în cauză au fost soluţionate prin regularizarea facturilor şi remedierea deranjamentelor.

De asemenea, 15 din cele 34 de reclamaţii menţionate au fost nejustificate, în sensul că reclamanţii nu au putut dovedi cele sesizate, iar 6 au fost redirecţionate către alte instituţii competente, în speţă către ANRE.

Tot în anul 2016, peste 100 de reclamaţii au fost înregistrate la CJPC Giurgiu privind serviciile de comunicaţii (Cablu TV, telefonie mobilă şi fixă). Problemele reclamate de cetăţeni au vizat, printre altele, facturarea incorectă, lipsa semnalului, viteza de internet necorespunzătoare, echipamente defecte, dar şi cereri de reziliere în 14 zile neaprobate – pentru contractele telefonice. Toate acestea au fost rezolvate prin regularizarea facturilor, remedierea deranjamentelor, rezilierea contractelor şi scăderea abonamentelor.  

T. NICOLAU

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here