Depunerea dosarelor pentru licitaţia pentru locurile de parcare de domiciliu a fost anunţată, de către Primăria Municipiului Giurgiu, încă din data de 2 august. Cu toate acestea, „febra” achiziţionării de documente a început încă de la jumătatea lunii iulie, în special cele care vizează Certificat fiscal eliberat de Direcţia de Impozite şi Taxe Locale Giurgiu, din care să reiasă că nu figurează cu datorii la bugetul local.

În cele aproape 30 de zile de când s-a demarat eliberarea acestor documente, la DITL Giurgiu s-au emis peste o mie de certificate fiscale pentru persoane fizice şi alte 20 pentru persoane juridice.

La nivelul municipiului, înregistrate ca vehicule pentru care se plătesc impozite sunt aproximativ 17.000 de autovehicule ale persoanelor fizice, cărora li se mai adaugă aproape 4.500 ale persoanelor juridice.

Cât priveşte numărul de locuri de parcare de domiciliu pentru care se vor „lupta”, începând cu 25 august, giurgiuvenii, identificate au fost, conform informaţiilor furnizate de Primăria municipiului Giurgiu, un număr de aproximativ 4000 de locuri, cărora li se adaugă cele aproape patru sute de locuri de parcare din parcările publice.

(Anna Lincă)

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here