Tot mai mulţi clienţi sunt nemulţumiţi de prestaşiile ser-vice-urilor auto, ei afirmând că atelierele, împreună cu unele firme de asigurări, îi înşală prin practicarea unor tarife exorbitante la reparaţii, disproporţionale cu calitatea reparaţiilor şi calitatea pieselor înlocuite.

Această realitate incontestabilă a fost demascată şi de factori ce monitorizează atent aceste practici mişeleşti.

În acest sens, Mădălin Roşu, responsabil Secţiunea Auto din cadrul UNSAR, citat de Agerpres, declara:

„Încă de când a apărut legea RCA (n.r.- în urmă cu un an), în piaţa de asigurări s-au observat nişte lacune, astfel încât astăzi asistăm la nişte creşteri nejustificate de preţuri. Am tot menţionat că păgubitul nu be-neficiază de serviciile de ser-vice, ci anumiţi terţi, respectiv anumite ateliere de reparaţii. Un asigurător normal nu o să vină niciodată cu o soluţie de reparaţie pentru o aripă sau o bară făcută praf, ci doar cu soluţia de înlocuire, pentru că acolo este câştigul şi pentru că legislaţia permite. Atunci, de ce legislaţia permite acest lucru? Am mai auzit că elementele de plastic ale unei bare nu se repară. Nu se repară ce? Pe de altă parte, se vorbeşte despre siguranţă rutieră. Anumite lucruri care se pot repara, se repară. Tehnicieni sunt şi de o parte, şi de alta, la fel cum sunt şi în service-uri“.

Şi la Giurgiu sunt destul de mulţi conducători auto care sunt nemulţumiţi de calitatea lucrărilor din unele service-uri, pincipala nemulţumire a clienţilor fiind timpii de aşteptare pentru remedierea defecţiunilor şi, evident, costurile ridicate de manoperă. De cealaltă parte service-urile auto se plâng de recuperarea cu greutate a banilor de pe mano-peră, unele autoturisme zăcând cu lunile în curtea acestora. (Jurnal)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.