Bucata de carosabil a podului Prieteniei, şosea ce leagă municipiul Giurgiu de oraşul bulgăresc Ruse, a devenit  din nou de câteva săptămâni, aproape impracticabilă, mai ales noaptea. Altfel spus, ”e varză!” Transportatorii se plâng că găurile din porţiunea de şosea (pe partea română), le ameninţă permanent starea tehnică a autovehiculelor. Autoturismele, la rândul lor ,sunt nevoite să slalomeze printre craterele ce devin din ce în ce mai mari, de la o zi la alta. Şi asta în timp ce la conducerea DRDP Bucureşti (Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri) se află un giurgiuvean, Marian Mina. După ce presa locală şi cea naţională au semnalat acest lucru în mai multe rânduri, anul trecut  drumarii au catadicsit, într-un târziu, să plombeze de mântuială acest traseu, aruncând în câteva locuri şi câteva bucăţi de metal ce zac şi acum la circa 100 de metri de cei doi stâlpi ce străjuiesc accesul pe pod (pe sensul de ieşire din ţară).  Cei ce îl cunosc pe fostul lucrător  al Agenţiei de Control şi Încasare Giurgiu, spun că individul nici nu ştie prea multă carte,  pentru a putea rezolva aspectele de infrastructură ale unui pod emblematic pentru municipiu, dar şi pentru ţară, şi că cea mai mare reuşită a sa este o facultate de educaţie fizică terminată la ID. Cum a ajuns însă atât de ”sus”? Ce-l recomandă? (pentru a folosi o întrebare la modă!). Păi din câte spun oamenii “lift” i-a fost obedienţa faţă de protectorul său, Nicolae Bădălău, căruia, mai spun sursele, i-ar fi devenit  sponsor. Marian Mina a mai fost odată şef al acestei Agenţii, asta înainte ca postul să fie atribuit tot politic, PDL-ului, în perioada cât pedeliştii s-au aflat la guvernare. Marian Mina a fost amestecat  şi în scandalul diminuării taxei de pod, de anul trecut, când un coleg de-al nostru l-a pus la zid pentru că dăduse o informaţie eronată despre o aşa zisă diminuare a preţului la trecerea peste pod. Publicaţia noastră i-a luat atunci apărarea, solicitând colegilor care îşi aduseseră aminte de o poreclă mai veche a acestuia (Scheletul), să abordeze un ton civilizat. Între timp omul s-a stilat. Asta nu înseamnă că a mai terminat vreo facultate, aşa cum a făcut protectorul său, senatorul ”ficăţel”, care are vreo 3 până acum! A început aşa, peste noapte, să se îmbrace numai în haine de firme, să-şi schimbe maşină după maşină, să poarte ciocaţi de lac şi păr gelat ca al ”jmecherilor” de Dorobanţi, fiind văzut din ce în ce mai des în anturajul unor personaje dubioase ce seamănau foarte mult cu băieţii deştepti (?) ce trăiesc din bani publici, pe seama contractelor de sute de mii de euro cheltuiţi pe construcţia sau repararea unor drumuri naţionale, de genul celei ce abia se mai ţine în ţâţâni pe Podul Prieteniei, la Giurgiu. ”Aici sunt banii d-stră!”. În numerele viitoare promitem să revenim şi cu alte amănunte interesante  despre  acest personaj, creaţia aceluiaşi controversat Nicolae Bădălău.

N. Asfaltatul

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here