Potrivit normelor Băncii Naţionale a României, cei care nu şi-au actualizat datele la bancă până la 1 aprilie 2010 vor avea, după această dată, contul personal blocat. În aceste condiţii, pentru a nu se trezi în ipostaza de a nu mai avea acces la banii ori la salariul primit pe card, persoanele, atât fizice, cât şi juridice, care au conturi să treacă pe la bancă până în data de 31 martie, pentru a completa un formular şi a lăsa o copie a cărţii de identitate.

Directorul sucursalei Giurgiu a BRD Group Societe General, Marcela Abrudan, ne declara, referindu-se la acest aspect: „Până în acest moment, nu am primit un document oficial din partea BNR. Nu pot spune dacă un client va rămâne fără banii de pe card – în sensul că acesta îi va fi blocat – sau fără posibilitatea de a mai accesa contul pe care îl deţine. În mod sigur, în momentul în care vom fi în posesia unui asemenea document, îl vom prezenta publicului giurgiuvean.

Dar, cel mai bine, pentru a evita asemenea neplăceri, recomand tuturor clienţilor băncilor să se prezinte la sediile acestora, pentru actualizarea datelor personale”, mai spunea Marcela Abrudan. Actualizarea datelor se va putea face şi după data de 1 aprilie, cu menţiunea că după această dată persoanele care nu au trecut pe la bancă se pot trezi în situaţia de a avea banii blocaţi. Programul pentru perioada de până la 1 aprilie, la BRD Group Societe Generale, este cel obişnuit, singurele zile în care este program aparte fiind prima şi a doua zi de Paşti.

Oana CĂLIN

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here