aleea-lunguletu-administratie Am semnalat  în nenumărate rânduri abuzurile  unora dintre administratorii de Asociații de proprietari, care consideră  că păstoresc o feudă, refuzând să ofere informații proprietarilor  de locuințe, despre situația financiară reală a Asociației, despre modul cum sunt cheltuiți  banii acesteia,   sau despre modalitatea de calcul a salariilor  pe care și le acordă.   Legea a venit , iată, recent, să corecteze însă aceste abuzuri astfel că, proprietarii de apartamente au din acest an două drepturi noi, conform modificărilor legii privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Asociaţiilor de Proprietari.

Proprietarii de apartamente sunt îndreptăţiţi să primească periodic o informare electronică sau scrisă cu privire la situaţia financiară a asociaţiei, scrie avocatnet.ro.

Activitatea de informare trimestrială intră în atribuţiile administratorului de bloc, care, în caz de neîndeplinire, poate fi amendat cu o sumă cuprinsă între 500 şi 3.000 de lei.

Din 18 noiembrie, proprietarii de apartamente au dreptul să ceară preşedintelui şi administratorului asociaţiei adeverinţe cu situaţia cheltuielilor privind întreţinerea.

Totodată, proprietarii sunt îndreptăţiţi în continuare să ştie toate aspectele ce ţin de activitatea asociaţiei şi să ceară acces la orice document al acesteia.

În urma emiterii acestei Legi solicităm  tuturor giurgiuvenilor, proprietari de locuințe, ce fac parte din astfel de Asociații să ne aducă la cunoștință abuzurile săvârșite de către administratori pentru a le supune dezbaterii organelor competente. 

 (Jurnal)

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.