deschidere-adelinaTot mai des se întâmplă ca atunci când intrăm într-un magazin, fie el chiar supermarket, să avem impresia că noi suntem la dispoziţia personalului şi nicidecum invers. Altfel spus sloganul ”Clientul nostru, stăpânul nostru!” a căzut în derizoriu.  În ajun de Sfântul Nicolae, în jurul orei 18.00, în cel mai mare supermarket din Municipiul Giurgiu, este vorba despre  Kaufland, nu găseai picior de salariat în afara fetelor de la casă şi a persoanei de la informaţii care, întrebată cine ne poate oferi lămuriri asupra câtorva  mărfuri ne-a răspuns sec: -”Nimeni! Toţi sunt la masă!”  -Şi asta în ciuda unei reguli binecunoscute peste tot în lume, că personalul magazinelor mănâncă întotdeauna pe rând pentru a nu impieta fluxul comercial al acestora şi a nu crea inconfort consumatorului. Ei, uite că la noi nu este deloc aşa! 

Un cititor ne scria cu câteva zile în urmă următoarele: Ne lipsesc cei 7 ani de acasă! Angajaţii sunt doar de formă şi nu îşi mai fac meseria! Chiar astăzi, am fost să-mi fac cumpărăturile obişnuite, totul a decurs bine până  a trebuit să-mi las bagajul la intrarea magazinului PENNY Giurgiu din Bulevardul CFR, la fel ca ceilalţi cumpărători . După achitarea produselor din magazin am sesizat că restul cumpărăturilor pe care le-am lăsat la bagaje mi-au fost furate. Furtul este declarat la Poliţie, dar tot ce mă deranjează este lipsa de respect a angajaţilor şi mai ales a „gardienilor” dacă s-ar putea numi aşa, ei fiind tot timpul în pauză de ţigară, iar magazinul rămânând nesupravegheat, iar după acest furt declară că nu este de datoria lor;  tratează totul cu neseriozitate. Aş vrea,  dacă se poate, să mă ajutaţi să fie distribuită întâmplarea pentru că am înţeles că nu este prima dată când se întâmplă şi, cu siguranţă, nu va fi nici ultima.

Trebuie să fie luată o măsură ca să nu mai fim priviţi de restul lumii, ca fiind nişte hoţi. Nu banii pierduţi sunt problema, ci modul în care angajaţii acestui magazine, PENNY- Giurgiu, din Bulevardul CFR, s-au comportat şi vocabularul acestora. Ei fiind foarte relaxaţi, indiferenţi, de parcă nimic nu s-a întâmplat, chiar spunându-mi să tac pentru că deranjez consumatorii din magazin.

Într-un alt caz întâmplat tot cu câteva zile în urmă,  clientul  ce tocmai solicitase un aparat de radio cu ceas, din magazinul Flanco, aflat în complexul comercial de la intrarea în Municipiu, a avut o mare surpriză! După ce a  rugat un salariat să îi probeze câteva aparate, a constatat  că individul nu se pricepea absolut deloc la a oferi vreo informaţie tehnică în acest sens. Iată de ce  clientul a solicitat  atunci ajutorul unui alt membru al personalului salariat al magazinului. Cu sarcasm acesta i-a explicat că cel ce tocmai încercase să îl ajute în a alege unul din aparatele de radio existente,  era nici mai mult, nici mai puţin decât un simplu agent de pază în cadrul magazinului!? Iată câteva  argumente, considerăm noi suficiente  pentru a da de gândit instituţiilor  locale ce au în atribuţii siguranţa şi confortul cetăţeanului. În acelaşi timp, facem precizarea că instituţiile  la care facem referire nu pot interveni legal  decât la sesizarea în scris a clienţilor, ce poate fi depusă la registratura acestora.

Jurnal

4 COMENTARII

  1. Buna ziua!
    Permiteti-mi sa-mi exprim o parere sincera , din punct de vedere client , despre intamplarea expusa mai sus , din Flanco.
    Daca eu intru intr-un magazin Flanco si doresc sa adresez o intrebarea sau am nevoie de lamuriri despre anumite produse , nu este logic sa intreb pe cineva care are o uniforma sau un ecuson cu denumirea FLANCO?
    Daca vad un ”angajat” pe a carui uniforma scrie SSG,,sau RPG ,sau BGS as putea sa-l intreb ceva despre produsele din raft?
    Cred ca exista 2 posibilitati in cazul expus:fie acel client este analfabet si nu stie sa citeasca ce scrie pe o uniforma (si probabil este si discromat….), fie a intrat in magazinul SSG sau BGS sau RPG …. si dorea sa cumpere de la o firma de paza un radio.
    DHIIIIIIII

  2. La bijuteria din centru vis-a-vis de catedrala ( cred ca Buturugari ) lucreaza de mult timp o doamna ( domnisoara ) blonda . De cate ori am intrat aceeasi fata acra , parca ii pute , aceleasi raspunsuri rastite , parca ar spune : iesi ca oricum nu cumperi sau chiar daca o faci oricum nu imi pasa . Mi-am propus sa intru de cate ori am ocazia si sa o pun sa rascoleasca toate bijuteriile degeaba …. dar nu o pot face , as fi mai prost crescut decat ea !

  3. pai ce pretenti sa avem de la salariati cand patroni vb in parabole
    am fost la cel mai renumit gratar dupa tineretuli sa frig cateva produse si o angajata mia zis ca nu mai frige produse din afara unitati
    as ca mam adresat patronului si ce credeti mai avea putin si ma linsa numai la misto mia vb cu un vocabular dela de fara frecventa non coment
    atunci mai avem pretenti la angajati

  4. Din nefericire personalul de la Flanco Giurgiu de multe ori n stau la serviciu ca in parc neavand nicio uniforma, iar paznicul este un baiat tanar deasemenea care nu poarta nicio uniforma. Oricum personalul din multe magazine de genul Flanco au un personal prost pregatit.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here