oaie.ms6rkehx1t

FOTOPropunerea unora , pe site-urile de socializare, a fost  o mioară mai hipiotă…mai rebelă și mai neconformistă…

Campion al unor reflecții inedite, de multe ori  anecdotice, ministrul Agricuturii, Petre Daeea,  a mai ”comis-o” o dată.  El a declarat că dorește să îi sprijine initiativa colegului său de la Turism, de a modifica  brandul de țară.

Astfel cei doi ar dori ca în locul frunzei aprobate în perioada Eelenei Udrea să apară ca simbol o…oaie! Ministrul Petre Daeea a avut și un argument pentru asta, penibil este adevărat : “Oaia este o statuie vie. Lângă oaie găsești o frunză, dar lângă frunză nu găsești o oaie!”

Informați despre aceasta initiativă, oamenii de afaceri din turism au fost pur și simplu siderați. Un brand turistic nu se face pe picior, de pe o zi pe alta, iar problemele actuale din turism sunt grave și de cu totul altă natură , au afirmat ei,  catalogând această idee drept “o tâmpenie”.

La câteva ore după ce “oaia” ministrului Dobre a  devenit virală în presă si pe Facebook, demnitarul a batut în retragere, declarând că a fost doar o idee proprie,  precizând că oricum brandul turistic nu poate fi schimbat, pentru că pentru asta România ar trebui să plateasca 850.000 de euro Comisiei Europene.

În schimb, imaginea  oii mioritice  va fi folosită pe niște broșuri prin care Romania va fi promovata la târguri interne și internaționale, a  mai precizat ministrul Mircea Dobre.

(Jurnal)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here