La aproape doi ani după ce patronul SC OVIRA SRL, George Duţă, a fost găsit spânzurat în propriul atelier de tâmplărie PVC,  DNA-ul începea urmărirea penală împotriva sucursalei BCR Giurgiu. Acest demers venea în urma sesizării la DNA a soţiei patronului SC OVIRA, Dana Duţă. Aceasta reclama gravele abuzuri în serviciu ale conducerii BCR, învinuind Banca de moartea soţului său, dovedind în paginile publicaţiei noastre şi în câteva emisiuni pe postul de televiziune locală, Muntenia TV,  toate  şicanele pe care conducerea Băncii le-a făcut familiei Duţă cu intenţia vădită de a-i aduce în faliment. Cu câteva zile în urmă, conform declaraţiei Danei Duţă, consecinţă a dosarului trimis de DNA, Poliţia sectorului 3 din Capitală a solicitat BCR Giurgiu punerea la dispoziţie a fişelor postului şi a adreselor angajaţilor Băncii, persoane ce se fac vinovate de falimentul firmei OVIRA INVEST şi OVIRA SRL şi evident de moartea soţului său, George Duţă, administrator în una dintre cele două firme amintite mai sus. Conform procedurilor, după primirea scrisorii din partea BCR, organele de anchetă vor începe audierile celor învinuiţi . Ei sunt: Liliana Tonca – director Sucursala BCR Giurgiu, Marian Cazacu – consiler clienţi – zonă rapidă şi Zoe Coman – operator ghişeu.

JGR

1 COMENTARIU

  1. BCR respinge orice informatii FALSE referitoare la o presupusa urmarire de catre DNA a angajatilor sucursalei din Giurgiu a bancii (cf. unui articol recent in paginile gazetei Jurnal Giurgiuvean).

    DNA a dispus explicit NEINCEPEREA urmaririi penale fiind dovedite respectarea ATENTA a reglementarilor legale, aplicarea STRICTA a procedurilor bancare, precum si comportamentul CORECT al angajatilor. NU se verifica informatia privind o presupusa interpelare catre banca initiata de catre Poliţia sectorului 3 din Capitală.

    In mod SUBVERSIV si FARA TEMEI se sugereaza ca angajatii BCR s-ar face vinovati de situatia firmelor OVIRA INVEST şi OVIRA SRL, al caror FALIMENT de facto este datorat, in intregime, administrarii defectuoase a unui proiect imobiliar riscant precum si deciziilor de afaceri aflate in contradictie flagranta cu situatia pietei imobiliare. In momentul in care clientul sau s-a confruntat cu dificultati, specialistii bancii au facut tot posibilul pentru a gasi solutii de neintrare in faliment. Cu toate acestea in momentul in care firma NU A RESPECTAT angajamentele asumate, s-a luat decizia de a nu creste expunerea fata de un proiect fara perspective.

    Alte acuzatii referitoare la presupuse castiguri compensatorii provenite din asigurarea de neplata a creditului nu dovedesc decat “SCENARITA” si lipsa unor notiuni DE BAZA privind activitatea de creditare (profitabilitatea produsului ar fi fost subminata iremediabil de catre neincasarea veniturilor din dobanzi, si majorarea primelor de asigurare).

    Va multumim,
    Departamentul de Comunicare al BCR

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here