U60_SRV2

Foto:  ”Casa Românească”, un restaurant în care deviza comercială pare să se fi schimbat din:  clientul nostru , stăpânul nostru,  în  clientul nostru… supusul nostru!

 

Lăcomia unor agenți economici îi conduce de multe ori la gesturi cinice de-a dreptul, ce nu-și găsesc niciun fel de justificare. Sărbătoarea de 1 iunie a fost speculată, în mod firesc,  de mulți dintre comercianți, fiind un prilej pentru a  spori vânzările. Unii însă atunci când simt mirosul afacerii par că sunt fără Dumnezeu.

Cu o zi înainte de 1 iunie ( joi 31 mai), mama unui elev de clasa a doua de la o școală din Municipiul Giurgiu, dorind să facă,  împreună cu învățătoarea clasei în care învăța fiul ei,  o surpriză celorlalți  micuți, ținând cont că o parte a acestora sunt copii instituționalizați, iar alții provin  din familii modeste, financiar, au mers să discute cu reprezentanții unui local din Giurgiu, costurile unei pizza și a unui suc, ce urmau să fie oferite în dar, copiilor, a doua zi. Au ales din păcate restaurantul ”Casa Românească”.

  Aici aveau să constate că personalul localului era pregătit de jecmăneală și nicidecum de satisfacerea cerințelor  clienților. Ținând cont de vârsta copiiilor și de posibilitățile financiare ale acestora, organizatorii au  solicitat  câte o porție de pizza la doi copii.   Personalul restaurantului s-a împotrivit  însă de a aduce două tacâmuri la o porție de pizza, declarând că nu vor servi decât porție întreagă fiecărui copil, în sens contrar nu îi vor servi deloc. Atenție!,  era vorba despre niște copii din rândul cărora  unii au rareori  ocazia de a fi răsfățați cu pizza.

Gestul cinicilor salariați ai restaurantului este cu atât mai scandalos cu cât în orice restaurant din România dacă ceri o pizza și la masă se așează 3  persoane, chelnerul va aduce cu siguranță 3 tacâmuri! De remarcat că la vecinii noștri bulgari, la Ruse,  și pentru o simplă salată personalul localurilor  aduc tacâmuri pentru câte persoane s-au  așezat la masă…Dacă probabil – în ceea ce privește managementul și calitatea produselor restaurantului – giurgiuvenii  nu or avea  nimic de reproșat,  la lecția Omeniei însă, personalul  restaurantului ”Casa Românească” este cu siguranță corigent. Cu atât mai mult cu cât acest gest  cinic al personalului se întâmpla doar cu câteva zile înainte de o mare sărbătoare creștinească: Rusaliile, zi în care lumea împarte câte ceva semenilor, în semn de dragoste pentru oameni.

Oricum noi promitem că deși nu prea am călcat prin acest local, de astăzi înainte nu vom mai intra niciodată până în ziua în care vom afla că administratorii acestuia au reparat monstruoasa nedreptate făcută copiiilor , cărora prin această golănie comercială li  s-a răpit o mare bucurie…cea de a fi respectați măcar de Ziua lor!

 (Jurnal)

4 COMENTARII

  1. Rusine sa le fie,au și ei copii iar roata se învârte, o sa se mire mai târziu de ce copii lor?Pentru ca ei au decis sa umilească alți copii la rândul lor.

  2. Patroana localului cred ca a uitat ca şi dumneaei a lucrat cu copii instituționalizați şi ştie mai bine situația din centrele de copii.

  3. Pestele de la cap se impute intotdeauna! Acel local are niste patroni calici, lacomi si aroganti. Toate calitatile la un loc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here