646x404 Foto: Noul plan de  reorganizare a echipei operative după concept  DOREL!

După cum se anunțase încă de acum o săptămână joi după amiază urma să aibă loc o întâlnire de gradul trei între reprezentanții operatorului de gaz, Wirom Gas Giurgiu și cetățenii nemulțumiți ai municipiului. Întâlnirea era programată pentru ora 17.00, la Ateneul Nicolae Bălănescu. Tema discuției era legată de așa zisele întârzieri ale operatorului  la  racordarea/ branșarea solicitanților de gaz din municipiu. Moderator părea a fi Primăria Giurgiu, respectiv primarul Nicolae Barbu, principalul interesat ca relația dintre operator și beneficiar să  funcționeze foarte bine.

Lăsând colegei mele de redacție plăcerea de a vă reda momentele importante ale acestei întâlniri, îmi permit să fac câteva observații. În primul rând  aceea că giurgiuvenii ce au solicitat această întâlnire le-au demonstrat oaspeților că n-avem caracter. Spun  asta motivat de numărul mic de persoane ce au luat loc în sala Ateneului,  în ciuda numeroaselor acuzații  primite la redacție în ultima vreme, la adresa operatorului WIROM, ceea ce ne-a determinat cu o ediție în urmă să dedicăm un spațiu generos acestei chestiuni , în paginile publicației noastre, Jurnal giurgiuvean.

Nemții ne-au dovedit încă o dată că merită locul pe care-l ocupă de lider european, venind la întâlnire în ținută office, bine pregătiți logistic, însoțiți de o echipă ce și-a făcut bine treaba pe întreaga întindere a ședinței. Ba mai mult directorul comercial al societății germane ne-a vorbit într-o română aproape perfectă, făcându-ne să roșim atunci când concetățenii noștri, aflați în sală, au fost invitați să ia cuvântul… Conform dictonului am venit cu ideile noastre și-am plecat cu ale lor , nemții au reușit rapid și eficient să ne convingă că nu putem să avem pretenții de a  fi branșați la timp câtă vreme  în marea majoritate a cazurilor ei sunt obligați să refacă până și planurile de lucrări din cauza instalațiilor subterane ce nu respectă deloc realitatea de pe planșele beneficiarilor locali (Telekom, GEP, Apa Service).

Ca să înțelegeți mai bine, neamțului  îi este al dracului de greu să priceapă că atunci când face o gaură în asfalt  pentru un branșament în loc să dea de o conductă cu apă el dă (de exemplu!) de una plină ochi cu fire electrice și invers,  sau că racordurile subterane – deși în planuri sunt distribuite pe partea stângă a unei șosele – ele de fapt apar, în realitate, pe partea dreaptă!? Că așa-i românul , plin de surprize! 

La fel de adevărat este că probabil doar  10-15% dintre cei ce au încheiat un contract cu Wirom-ul au avut răbdarea și înțelepciunea de a-l  citi  până la capăt. Iată de unde provin de fapt crizele de nervi ale giurgiuveanului care după ce semnează ca primarul n-are timp să se uite în documentul care precizează clar că  timpul de așteptare  pentru  racordul ‘mnealui ar putea dura  vreo 6 luni! Una peste alta, concluzia acestei întâlniri , pentru cei mai sceptici dintre noi a fost că:  Wiromu e proști ! Și cum adică  de ce n-am venit la ședință să ne lămurim…? Păi uite d’aia, că n-avem timp!  Că cine să spargă pungili alea de răsare și să bea petu’  ăla rece dă bere, dacă nu noi? Ăăă?

Jenați de ridicolul situației, nu ne rămâne decât să  constatăm că deocamdată nemții operatorului Wirom sunt depășiți de situațiile întâlnite la noi în municipiu.  În consecință, pentru a fi înțeleși mai bine, am putea să îl oferim cu împrumut pe…DOREL, zicându-le:  Grüß Gott! (Doamne ajută!)

(Florian TINCU)

 

1 COMENTARIU

  1. Hai ca nu mai inteleg nimic! Eu citesc presa online din Giurgiu si uite ce gasesc in alta publicatie (facem abstractie de majusculele din titlu, probabil ca asa s-au gandit sa rezineze cu nemtii): Interes Major Al Giurgiuvenilor Vis A Vis De Calitatea Lucrarilor La Reteaua De Gaze. Deci au fost sau nu giurgiuvenii nemultumiti la ‘intalnirea’ cu reprezentantii Wirom? Eu nu fac parte dintre cei nemultumiti, de peste 3 ani sunt racordata si nici simpatii pentru anumite ziare online giurgiuvene nu am, incerc doar sa ma informez citindu-le.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here