Una din patru instituţii de învăţământ din China corectează lucrările elevilor folosind un sistem de inteligenţă artificială.

 Mai exact, potrivit publicaţiei South China Morning Post, aproximativ 60.000 de şcoli chineze testează în prezent acest sistem automat de corectare, dotat cu inteligenţă artificială. Practic, lucrările elevilor nu mai sunt corectate de profesori, ci de roboţi care pot face inclusiv comentarii şi sugestii astfel încât să îi ajute pe copii să îşi îmbunătăţească aptitudinile. Pentru că sistemul recunoaşte atât limba chineză, cât şi engleza, poate să îşi dea seama chiar şi când lucrarea deviază de la subiect.

Specialiştii sunt de părere că Inteligenţa Artificială va reduce timpul pe care profesorii îl acordă corectării testelor şi îi va ajuta pe elevii care locuiesc în zone izolate. Este inutil să facem o comparație cu invățămăntul romănesc, unde mai avem încă scoli cu toaletele în curte și profesori necalificați.

Cât despre sistemul de notare nu are sens să discutăm, dacă luăm în calcul doar  celebrul caz al fraudării bacalaureatului la Giurgiu , unde nu inteligența,  ci doar notele  au fost …artificiale!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.