Escrocii tehnologici ies la atac  păcălind populaţia cu unele câştiguri de zeci de mii de euro sau cu cadoruri de genul  televizoarelor cu plasmă. Numele marketului Metro este cel mai des folosit de şarlatani. Vedeţi ce trebuie să faceţi  pentru a nu cădea în plasa lor…

METRO Cash & Carry România a atenţionat luni 7 ianuarie pe toţi clienţii săi că numele „METRO” este folosit în mod abuziv, de către persoane necunoscute, în cadrul unor campanii false promovate prin SMS. Mai mulţi utilizatori de telefonie mobilă au primit în ultima vreme, mesaje prin SMS prin care erau anunţaţi că au câştigat un premiu în valoare de 10.500 euro şi un TV cu plasmă, solicitându-li-se ulterior apelarea unui anumit număr de telefon, pentru a primi mai multe detalii în acest sens, declară retailerul care îşi avertizează clienţii să nu furnizeze escrocilor date personale. Supermarketul METRO Cash&Carry Romania nu are nicio legatură cu promovarea campaniei cu premii, transmisă prin SMS, iar numele METRO este folosit fără acordul nostru – declară aceştia care fac precizarea: În ceea ce îi priveşte pe clienţii noştri, le recomandam sa nu dea curs acestor mesaje, sa nu furnizeze informatii personale şi să contacteze imediat autorităţile competente pentru reclamarea fraudei şi protejarea informaţiilor personale.                 Jurnal Press

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here