19510667_759805820869532_6558846148182867316_nOdată cu terminarea înlăturării efectelor furtunii din 2/3 şi din data de 3 iulie, echipele Giurgiu Servicii Locale şi-au reluat activităţile normale. Conform celor declarate de directorul GSL, Silvian Dumitrache, în aceste zile se lucrează intens la reparaţiile mobilierului stradal (înlocuirea şipcilor la bănci), dar şi la întreţinerea spaţiilor verzi, acolo unde este necesar.

„Furtuna a făcut ravagii pe străzile oraşului. Copacii rupţi şi crengile căzute au fost înlăturate imediat de angajaţii Giurgiu Servicii Locale SA, prin Compartimentul Zone Verzi, pentru degajarea carosabilului, curăţarea parcărilor şi chiar eliberarea autoturismelor prinse sub crengile căzute. Începând cu ora 4:00 dimineaţa, angajaţii noştri au fost în teren pentru remedierea problemelor cauzate de furtună”, ne declara Silvian Dumitrache.

Pe de altă parte, acesta mai preciza că în aceste zile se lucrează intens  la confecţionarea de staţii de autobuz ce urmează a fi amplasate în municipiu.

Înainte de a ne despărţi, Silvian Dumitrache a ţinut să adreseze un apel către locuitorii municipiului Giurgiu, deţinători de locuri de înhumare în cimitirele municipiului:

„Întrucât din data de 6 iulie vom intra pentru a face curăţenie în cimitire – atenţie, numai pe aleile din interior, şi doar la mormintele unde avem contracte încheiate – îi rog pe giurgiuveni să îşi facă curat la morminte, pentru că în cele trei cimitire din oraş avem foarte multe locuri de veci neîngrijite, invadate de iarbă. De asemenea, îi rog pe giurgiuvenii care nu şi-au rezolvat problema actelor pentru locurile de veci, să vină la Serviciul Cimitire din cadrul Giurgiu Servicii Locale, pentru rezolvarea acestora”, a mai precizat directorul GSL, Silvian Dumitrache.

Ordinea în care se va acţiona în cimitire este: Cimitirul Sf. Haralambie (Ceair), Cimitirul Smârda şi Cimitirul Sf. Gheorghe.

(Anna Lincă)

1 COMENTARIU

  1. Nu pot sa cred! Am contract pentru ingrijirea mormintelor incheiat anul trecut in iunie (si anul asta am facut un alt contract pentru ca cel vechi expirase) si doar la insistentele mele s-au curatat cele 2 morminte de 2 ori. Am inteles ca se curata mormintele o data pe luna, dar ei au facut acest lucru o data la 6 luni. Aleile dintre morminte sunt necuratate de ani de zile, nu poti intra dacat indepartand cu mana vegetatia care in unele locuti este mai mare de 1 metru. Cine trebui sa curete aleile dintre morminte, nu mai intreb de ce nu curata si mormintele daca au incheiat contracte? Tot timpul de plang de lipsa de personal, dar daca treceti mai des prin cimitir, asa cum fac eu, cei angajati stau la umbra si pun tara la cale. Probabil exista o intelegere intre cei care administreaza cimitirele si cei care ofera servicii de curatenie din afara cimitirelor. Primii prea trec cu vederea agresivitatea celor care vor sa-i angajezi pe destul de multi bani pentru curatenie si nici nu fac, dar daca nu platesti esti amenintat, iar ceilalti probabil platesc o taxa ca sa fie lasati in pace, altfel nu se explica nepasarea administratiei. Sa creasca costul manoperei daca actuala taxa de intretinere e prea mica si sa respecte contractele de intretinere si sa nu mai zica ” las’ ca merge si asa”! Se mai plateste o taxa de 12 lei pe an, care este obligatorie si prima data cand am platit-o mi s-a spus ca este pentru curatarea aleilor dintre morminte, si acum se face mare tam-tam ca se vor curata mormintele! Rusine! si administratiei cimitirelor si primariei Giurgiu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here