DSCN1275
Marți, 29 septembrie, la sediul Centrului de Afaceri Transfrontalier Danubius Giurgiu, s-a desfășurat conferința de lansare și promovare a Atelierului de Confecții ”Mode Danube”.

În debutul acesteia, directorul instituției, Clara Mărculescu, a vorbit despre activitatea specifică Centrului, precum și despre avantajele de care pot beneficia cei care aleg să își incubeze firma: Centrul de Afaceri Danubius face eforturi pentru promovarea tuturor programelor guvernamentale și posibilităților de accesare a fondurilor pentru dezvoltarea afacerilor. Am susținut înființarea Incubatorului de Afaceri la Giurgiu, deoarece acesta oferă posibilități extraordinare pentru toți cei care vor să își deschidă o afacere, iar beneficiile incubării firmei sunt numeroase, în sensul că posibilitățile de accesare sunt de 20 mii RON pentru echipamente și servicii, 5000 RON pentru consultanță și 9000 RON pentru târguri și expoziții. De asemenea, există și o subvenție de 300 RON pen an pentru utilități. Deci, și orașul nostru oferă posibilități de afirmare pentru firmele nou-înființate, mai ales pentru tinerii care vor să își deschidă o afacere.

Tot cu acest prilej, Clara Mărculescu l-a prezentat pe tânărul antreprenor Andrei Toban, cel care, la numai 19 ani, a reușit accesarea proiectului „Start UP Smart”, depus în cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, deschizându-și propria afacere, și anume Atelierului de Confecții ”Mode Danube”.

La rândul său, Andrei Toban a realizat o scurtă prezentare a planului de afacere pe care a inițiat-o: Domeniul în care se încadrează afacerea este cel al textilelor și pielăriei; Atelierul de Confecții își propune să devină un jucător important în industria textilă din județul Giurgiu, oferindu-le clienților produse la standarde de calitate și stabilind cu aceștia parteneriate de lungă durată, benefice ambelor părți. De asemenea, printre obiectivele concrete ale firmei se numără: creșterea cifrei de afaceri cu 5% în primul an de activitate, diversificarea gamei sortimentale în primul trimestru cu încă 5 noi produse, precum și realizarea unui profit de 10% în cel de-al doilea an de activitate.

(Teodora Nicolau)