A devenit obişnuinţă ca distribuitorul de energie electrică, ENEL, să „comită” câte o problemă. După cum ne preciza comisarul şef al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Giurgiu, Anca Brătan, în primele şapte luni ale acestui an au fost înregistrate 42 de reclamaţii ale consumatorilor giurgiuveni la nivelul ENEL Giurgiu. Abaterile semnalate de locuitorii judeţului nostru au fost nerespectarea parametrilor calitativi menţionaţi în contract, variaţii de tensiune, întreruperi dese şi de scurtă durată ale curentului, fluctuaţii puternice ale tensiunii. De asemenea, au mai fost semnalate şi facturări incorecte, citiri eronate ale indexului, contor defect, nerespectarea unor măsuri dispuse cu ocazia unor controale anterioare.

În ceea ce priveşte debranşarea abuzivă, aceasta a fost făcută la domiciliul unui locuitor al municipiului, I.D., căruia angajaţii de la ENEL i-au tăiat curentul în locul vecinului său, V.A. La controlul efectuat de comisarii CJPC Giurgiu la sediul ENEL Giurgiu, distribuitorul nu a prezentat documentele solicitate, refuzând, în acest mod, controlul, ne mai spunea Anca Brătan. „De altfel, toate actele încheiate de noi sunt atacate în instanţă, de multe ori întârziindu-se foarte mult cu remedierea problemelor constatate”, a mai precizat şefa CJPC Giurgiu. În ceea ce priveşte soluţionarea celor 42 de solicitări ale giurgiuvenilor, au fost constatate ca fiind întemeiate 20 de reclamaţii, neîntemeiate au fost şase, trei au fost rezolvate pe cale amiabilă, nouă au fost redirijate către ANRE, în special cele legate de calitatea energiei electrice furnizate. De asemenea, trei dintre solicitările giurgiuvenilor sunt în curs de cercetare.

Oana CĂLIN

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here