61761822Foto: Dacă nu știm să plombăm drumurile atunci le sfințim!  O imagine  surprinsă în zilele dinaintea Crăciunului, care spune multe despre ceea ce se întâmplă astăzi în România!

 

Șoferii riscă în orice moment să facă accidente pe autostrăzile din România, care sunt pline de gropi și au mari probleme, a declarat, luni, fostul director general al CNADNR, Mihai Bășulescu, într-o recentă conferință de presă.

 La rândul său, Alin Goga, consilier juridic în CNADNR și reprezentant al Grupului de inițiativă, a declarat că toate autostrăzile din România sunt pline de gropi și au aceleași probleme pe care le-a avut și tronsonul Sibiu-Orăștie, care a fost demolat.

„Toate autostrăzile sunt șvaițer, sunt ca Sibiu-Orăștie. Ne-am săturat să spunem tuturor miniștrilor și prim-miniștrilor de aceste probleme. Există un raport al Direcției de calitate care arată că toate autostrăzile au mari probleme, au defecte majore de construcție. Deși le-am plătit, ele au avut probleme la recepție și nu au recepție finală. Azi nu mai putem executa nici garanțiile. Constructorii ne lasă acum ca pe proști, pentru că Narcis Neaga (fost director general al CNADNR — n. r.) și alți directori generali nu și-au făcut treaba, iar Homor ( actualul director al companiei — n. r.) nu face decât să-i acopere”, a precizat Goga.

 Florin Dascălu,   director de întreținere în cadrul aceleiași Companii, a subliniat  lipsa de specialiști din cadrul CNADNR.

„Dintre cei 6.000 de angajați ai companiei, doar 169 de oameni sunt ingineri de drumuri, adică 3%. Marile centre universitare scot ingineri de drumuri, iar statul nu îi folosește. Dintre cei 49 de șefi de secție, doar 29 sunt ingineri de drumuri, restul sunt absolvenți de relații publice, juriști, economiști. Sistematic, compania a fost condusă de neprofesioniști. Compania trebuie condusă de un inginer drumar, eu nu cred că în țara asta nu se găsește un inginer drumar”, a mai spus Dascălu. El a mai spus că unul este chiar preot și că mai degrabă aceștia ar putea ajuta la îngroparea drumurilor din România decât la construirea lor.

Cei trei reprezentanți ai Companiei precizau  că unul dintre directorii acestei Companii are ca specialitate cea de profesor de sport, făcând aluzie cu siguranță la vicepreședintele PSD Giurgiu, Marian Mina, aflat în funcția de director al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri București. 

Ce nu au precizat însă aceștia sunt propriile lor afaceri de care unii dintre cei care îi cunosc se vor hotărâ probabil foarte  de curând să vorbească…

(Jurnal)

 

1 COMENTARIU

  1. Abia acum s-au trezit?E un motiv de mandrie locala sa ai un reprezentant dar nici chiar asa.Sub nici o forma un neprofesionist nu face fata.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here