*Ecologistul Constantin BUDURU – veșnic nemulțumit și îngrijorat, în același timp!

Prima Ședință ordinară a Consiliului Județean din acest an l-a adus din nou, ca de obicei, în prim plan pe consilierul ecologist Constantin Buduru. Acesta, sub masca omului grijuliu, se arată ca de fiecare dată nemulțumit de inițiativele Executivului județean, cerând explicații peste explicații, venind, câteotodată, și cu unele propunerii interesante. Așa s-a întâmplat și luni, 28 ianuarie, când s-a supus spre aprobare Proiectul de hotărâre privind vânzarea unor spații medicale din cadrul Dispensarului Policlinic Giurgiu. Constantin Buduru a cerut președintelui CJ, Vasile Mustățea, explicații privind viitorul spațiilor mici, altele decât cabinetele medicale. De asemenea, a subliniat că o hotărâre mai veche de CJ prevedea implicarea instituției, ca acționar, în operațiunea de reparare a acoperișului. În situația în care vindem aceste spații ce se va întâmpla? „Săptămâna trecută, a precizat președintele, Vasile Mustățea, reprezetanții CJ s-au întâlnit cu reprezentanții Comitetlui Executiv al Medicilor din Policlnică, iar după dezbateri s-a căzut de acord să se facă o convenție care să deblocheze această situație. Acoperișul este o zonă comună, iar după asociere, deci și după licitația cu strigare care va avea loc pentru spațiile pe care le scoatem la vânzare, spații pentru care avem solicitări, va urma repararea sa. Consiliul Județean, Primăria, sindicatul, medicii și toți cei care dețin spații, aici, vor participa proporțional cu fonduri pentru repararea acoperișului”. După aceste explicații, consilierii au aprobat în unanimitate proiectul respectiv. La Proiectul de hotărâre privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare, a organgramei și statului de funcții ale Direcției Județene de Transport, Administrarea Drumurilor Județene și Control Trafic, Constantin Buduru a ținut să precizeze printre altele: „Această Direcție, domnule președinte, cu ajutorul dumneavoastră și al nostru, poate deveni cea mai importantă din CJ. Întrucât ea intervine la deszăpezire numai cu utilajele din dotare (proprii sau închiriate) propun să se facă un calcul al costului cu închirierea și dacă este cazul să achiziționăm utilaje proprii. Cei de la Control Trafic să ia legătura cu instituțiile speciale din județ, în așa fel încât la toate Balastierele să existe un cântar, să nu mai plece utilajele supraîncărcate și să ne strice drumurile. Același lucru să se întâmple și la silozurile agricole. De asemenea, ca ecologist solicit să nu se mai taie nici un copac pentru a se face hârtia pe care primim materialele, să recuperăm Laptopurile de la vechii consilieri”. Președintele Vasile Mustățea, a precizat vis-a- vis de aceste interpelări: „Acum pentru deszăpezire județul este împărțit în patru zone, una aparține DJT și pe trei acționează operatori economici, în baza unui contract. Unii n-au ținut cont de utilajele cerute prin Caietul de sarcini, conform cerințelor autorităților centrale. Cu toate acestea până acum n-am avut probleme, sper să nu avem nici în continuare. Avem în intenție să achiziționăm o freză pentru DJT, care să lucreze în Zona Izvoarele-Toporu unde ne confruntăm cu cele mai mari probleme. O comisie mixtă ministerială va verifica toate balastierele din amonte și aval de Grădiștea, acolo unde se va construi podul de cale ferată peste râul Argeș. Am transmis Instituției Prefectului numele reprezentantului CJ și aștept ca această comisie să treacă la treabă cât mai urgent. Am transmis la toți foști consilieri județeni să aducă laptopurile, vor fi verificate, și numai după acea vom hotărî dacă mai trebui să cumpărăm altele”.

Heliade CĂLIN

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here