Publicaţia noastră a consemnat în mai multe rânduri problema gropilor existente în carosabilul unor şosele importante de legătură din judeţul Giurgiu, lucrări gestionate de CN ANDR. Deunăzi semnalam  porţiunile de drum DN5C (spre Slobozia/Malu) şi a părţii de şosea ce leagă România de Bulgaria prin Podul Prieteniei, subiect ce a declanşat în mass-media multe discuţii. Deşi porţiunea de şosea ce leagă Vama Giurgiu şi ajunge la jumătatea Podului Prieteniei a fost asfaltată în toamna anului trecut ea este acum plină de gropi. CN ANDR-ul nu a vrut să facă nicio declaraţie asupra firmei care a realizat lucrările şi nici să ne informeze cu privire la termenul de garanţie al acestora, mai mult de atât în cursul zilei de miercuri, 30 ianuarie reprezentanţii CN ANDR-ului  Giurgiu au interzis colegilor noştri de la televiziunile din capitală accesul pe pod ceea ce ni se pare un abuz din partea acestora. Se pare că sub presiunea presei însă ANDR se grăbeşte în aceste zile să plombeze gropile de coşmar de pe şoseaua ce leagă România de drumurile către Orient. Şi tot sub presiunea ziariştilor, cele două zone ale şoselei DN5C în dreptul ieşirii din localitatea Slobozia şi a localităţii Mahâru au fost deja reparate. Întrebarea care se pune: cât de bună este calitatea materialului folosit şi cât va rezista el în condiţii de iarnă? Promitem că revenim reluând pe larg această temă într-o ediţiei viitoare a publicaţiei noastre.

Carina B.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here