Google caută oameni care își urmăresc pasiunile, sunt curioși și vor să învețe, spune Elisabeta Moraru, Country Manager Google România.

Sunt, așadar, celebrele interviuri de angajare la Google un mit sau e realitate?

E o combinație. Procesul de recrutare a evoluat foarte mult în timp. Genul acesta de întrebări, nu capcană, dar genul acesta de întrebări de abilități cognitive, să zicem, au evoluat în timp, nu mai sunt în aceeași măsură. Ce e important la procesul de recrutare e făcut de către echipă. Și atunci nu e un recrutator anume care decide cine va fi angajat, ci o serie de oameni care vor interacționa într-un fel sau altul cu cei pe pe care îi angajează. Explorăm ceea ce numim noi „google-iness”, adică principiile și valorile pe care o persoană le aduce în echipa cu care va lucra”, spune Elisabeta Moraru. Google caută „oameni care sunt curioși, pentru că să lucrezi într-o companie de genul acesta, sau orice domeniu care este foarte dinamic, trebuie să vrei tot timpul să înveți. Dacă ai lăsat garda jos și nu mai vrei să descoperi ce e nou astăzi, ai pierdut câțiva ani de dezvoltare. Și atunci ăsta e un criteriu foarte important”, explică Elisabeta Moraru.

(Jurnal)