Scopul acestor lucrări este creşterea siguranţei pietonilor şi micşorarea numărului de accidente pe “traseul blestemat”- bulev. Bucureşti

De curând, la nivelul Serviciului Rutier din cadrul Inspectoratului judeţean de Poliţie Giurgiu a fost făcută o analiză a accidentelor de circulaţie pe ultimii 5 ani. În urma acestei analize s-a ajuns la concluzia că strada cu cel mai mare procent de risc îl prezintă şoseaua Bucureşti (din dreptul Hanului Cosminului, la ieşirea din Giurgiu şi până în faţa Tatrului Tudor Vianu).  “Urmare a acestei evaluări – ne declara şeful Serviciului Rutier, comisarul Marian Popescu, serviciul pe care-l conduc împreună cu Primăria Giurgiu au prezentat un proiect ce urmează a amenaja într-un concept nou trecerile de pietoni pe acest traseu. Cu acest scop au fost identificate 3 zone de risc: zona trecerii de pietoni din dreptul AJOFM (fosta Casă a Cărţii), zona Argedava şi zona Pasarelă. Pentru micşorarea numărului de accidente în aceste zone se va trece la amenajarea şi modernizarea acestora, oferindu-se astfel o mai mare siguranţă pietonilor. În cele trei treceri de pietoni vor fi realizate porţiuni tip “insulă” şi se vor folosi pentru trasarea semnelor, vopseluri speciale, de avertizare. Proiectul va fi dezvoltat şi la nivelul drumurilor judeţene, ţinând cont de faptul că multe dintre aceste drumuri, deşi au fost refăcute,  au rămas netrasate. S-a început deja această acţiune în Roata de Jos urmând a se purta discuţii în acest sens cu administraţiile locale din Bolintin Deal şi Vale, dar şi cu primarii celorlalte localităţi” a mai spus Marian Popescu. O altă problemă ce urmează a fi rezolvată este aceea a asigurării fluenţei în trafic pe bulev. Mihai Viteazu, la intersecţia cu şos. Oinac, în dreptul fostului Abator. “În acest loc administraţia locală urmează a amenaja o lucrare provizorie de tip “giraţie”- a conschis comisarul Popescu, care preciza  că în perioada imediat următoare în municipiu  se va trece la o identificare şi evaluare concomitentă a semnalizării rutiere.

T Florian

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.